Vrei sa afli mai multe informatii ?

Completeaza in formularul alaturat datele tale de contact si cateva cuvinte despre cum am putea sa iti fim de ajutor. Vom reveni cat se poate de repede cu raspunsul nostru.

Contacteaza-ne

Modul de lucru in cateva cuvinte

FFuncţionalitatea este ideea pe care construim site-ul fiecărui client in parte. O pagină web care nu spune exact povestea pe care vrei s-o relatezi, indiferent cât de complexă este, nu este pagina web de care ai nevoie.

"Vreau un site cat mai spectaculos !"

Conceptul după care este realizat site-ul coroborat cu tipul afacerii aferente va determina eficacitatea sa. De aceea, structurarea corectă a informaţiei şi navigaţiei sunt primele elementele ce pot asigura succesul prezentării. Usurinţa în utilizarea site-ului, prezentările interactive, animaţiile Flash sunt iarăşi cateva elemente care folosite corect pot da impactul cerut, funcţie de ceea ce se doreste a fi centrul atenţiei.
Definirea conceptului general, insă, este dată de caracteristicile afacerii prezentate. În cazul cafenelelor, barurilor, restaurantelor sau atunci când se doreşte doar prezentarea companiei, de cele mai multe ori un site cu aspect spectaculos este cel vizat. Însă în cazul celor care furnizeaza informaţii (ziare, cataloage, comenzi online, etc) deosebit de importantă este o grafica simplă şi o bună structurare a informaţiei care să permită o navigare intuitivă. Interactivitatea, viteza de raspuns şi fidelizarea vizitatorului sunt iaraşi o dominanta in site-urile de acest tip şi se obţine prin newsletter, formulare, recomandări, viteza cu care vizitatorul este contactat in cazul lansării unei comenzi, etc. .
O problemă ce trebuie tratată deosebit de atent este şi administrarea site-urilor. In cazul unor modificări frecvente a ofertelor şi produselor prezentate, este importantă integrarea unor instrumente şi a unui modul de administrare facil care să permită operarea modificărilor necesare in continutul site-ului de către angajaţii companiei respective fără cunostinţe de programare.

"Am un site, dar nu ma viziteaza nimeni..."

Concluzia logică? Un site este inutil prin prisma sumelor investite atâta timp cât nu îl vizitează nimeni, nu atrage noi clienţi şi in final nu amortizează investiţia proprietarului. Aceasta este o problemă des intalnită pe piaţă deoarece clientul de cele mai multe ori nu ştie ce sa ceară, iar criteriile de selectare a ofertei se rezumă la preţ şi aspect grafic. Foarte puţine firme oferă servicii complete de webmarketing, motiv pentru care de cele mai multe ori ideea de a avea site se rezumă la utilizarea de către un număr limitat de vizitatori a datelor de contact. Acest aspect poate fi radical schimbat prin cercetarea şi înregistrarea celor mai bune cuvinte cheie pentru listarea site-ului în directoarele web, optimizarea codului sursă pentru detectarea automată şi listarea în motoarele de cautare web, înscrierea manuală a site-ului web în cele mai importante directoare web şi motoare de căutare şi printr-o raportare lunară de trafic (număr de vizitatori ai site-ului pe diferite perioade de timp, informatii demografice despre vizitatorii site-ului, traseul urmat în site, etc). Toate acestea pentru că cercetările arată că foarte puţini dintre cei care caută informaţia pe web accesează mai departe de primele 20 - 30 din rezultatele listate, astfel incât o strategie corectă de poziţionare în motoarele de căutare, bazată pe cuvinte cheie şi fraze potrivite conduce la atragerea vizitatorilor pe propriul site, transformându-i in potenţiali cumpărători.

Copyright 2012 © Business Media Soft